Alla inlägg den 27 december 2012

Av Susanne Andersson - 27 december 2012 22:32

Julen är över. Den blev väl sådär..
Julafton var ok, med skitväder (som vanligt) onödgt mycket julmat och så.
På juldagen var jag magsjuk och definitivt ingen mat den dagen. På annandagen fick jag ryggskott. Försökte att trimma mina hundar, men fick ganska snart ge upp. Så det var den julen det. Idag har haft dumstruten på. Åkte till Biltema för att köpa torkarblad till bilen. Väl ute på parkeringen skulle jag byta bladen. Men trotds att jag är ganska teknisk och torkarblad inte är värsta grejen.
Men det gick inte alls. Efter en halvtimme i regnet gick jag in i affären och bad om hjälp. Killen som hjälpte mig visade att det var bara ett enkelt "klick" så var det klart. Surt! Nästa anhalt var Polishuset. Nej, inget olovligt, bara ansöka om nytt pass. Och jag var ju inte direkt ensam om det..., det tog en timme. Sedan var det dags för en skogspromenad med vovvarna, innan jag hoppade in på jobbet en sväng. Nej, jag vet att jag har semester. Men hade några saker att göra så att inte allt ligger kvar på skrivbordet i januari.
Så nu kan vi bara ta det lugnt och njuta av resten av ledigheten.
GOTT NYTT ÅR!

Presentation


Checkpoint

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards