Alla inlägg den 1 december 2014

Av Susanne Andersson - 1 december 2014 20:20

Imorse blev Bonnie och jag lite osams. Eller i alla fall rätt oense. När jag efter ett snabbt toalettbesök möter Bonnie i hallen smaskande. En smaskande Bonnie är skumt.Speciellt som inte hundarna hade fått mat. Nej, det var ett paket frukostbröd. Jag har precis hittat ett bröd jag gillar. Polarbröd har gjort ett jättegott bröd som heter Havretrippel. Ett mörkt bröd i trekanter. Perfekt till frukost. Det tyckte Bonnie också och åt upp hela påsen!! Så hon fick igen frukost när de andra fick. Lite straff fick hon ju ha.

Ikväll har Zizi och jag varit på avsllutning på valpkursen. Vi hade tävlingar. Lagstafett med olika saker vid olika stationer. Sitt, ligg och kontakt. Det gick bra. Vårt lag vann. Sedan var det inkallningstävling. Zizi vann!! Efter det blev det kontakttävlig. Hunden skulle hålla ögonkontakt längst. Zizi vann!! Sedan fick vi kaffe och diplom!! Jag måste säga att Zizi har förvånat mig på den här kursen. Hon har varit väldigt duktig, mer uppmärksam än jag förväntat. Vi får se i januari om vi fortsätter med nästa nivå.

Presentation


Checkpoint

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards