Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Susanne Andersson - 8 juni 2012 16:17

   Nu är det verkligen fullt ös - på allting! Antar att vi alla har full fart just nu. Allt ska hinnas på en gång. Studenter som ska firas, folk som gifter sig, födelsedagar, gräs som ska klippas, hundar som ska trimmas, besök här och där......pust! Men det gäller att vara intensiv så här års, när man kan vara ute lite mer. Snart nog kommer mörkret och kylan igen. Det är bara ett par veckor kvar tills ljuset vänder igen...!

Och inte en chans att hinna allt som man tror att man ska hinna, varken hemma eller på jobbet. Tur att det snart är semester, så kan man glömma bort alla dåliga samveten ett tag. Ska försöka hinna åka och hälsa på lite vänner innan semestern är slut. Hoppas få valpar i slutet av juli och då blir det till att hålla sig hemma sedan. Idag tror jag att det ska bli Stora Baddagen för mina hundar. Jo, jag badar dom ganska ofta faktiskt, men det är lika jobbigt varje gång. Inte för dom, men för mig. Ryggen knakar betänkligt efter varje baddag. Men det är mysigt med nybadade hundar, som doftar gott. Ofta när jag har badat dom så virar jag in dom i ett badlakan och lägger dom i sängen eller soffan. Där ligger dom sedan och snusar i goa värmen tills dom är helt torra. Det ser ut som om dom trivs med den behandligen, för dom ligger helt stilla i timmar......

Nu vet man inte vad man ska se på TV längre, för alla serier och bra program har tagit sommaruppehåll. Funderade på att ta TV-uppehåll faktiskt. Fotbolls-EM och OS kommer att gå ganska spårlöst förbi kan jag säga, inget som intresserar mig. Så det kan bli en lugn TV-sommar.

Trevlig helg alla vänner!



Presentation


Checkpoint

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards